دل شکسته

عاشقانه هایم فقط برای تو...

دل شکسته

عاشقانه هایم فقط برای تو...

هی فلانی
دوستش دارم زیرا،تو او را دوست میداری
حسادت نمیکنم هرگز،زیرا توانست لبخند یخ زده ات را اب کند.
هی فلانی
به او بگو،
از او نخواهم گذشت اگر با تو
لحظه ای بازی کند زیرا،تو زندگی من،امانت برای او هستی
بگو،غریبه
به تو سپردمش...
و اینک وقت رفتن است،از جاده ای که به دنبال تو اماده ام بر خواهم گشت...
اگر روزی دلتنگ شدی برگرد همین راه را اما اگر دیدی،رد پاهای من محو شد***
به دنبال سنگی بگرد که روی ان نوشته شده
بدرود عشق من ♥♡♥
اما نترس زیرا،خاطره های خوبی از من بجا خواهد ماند...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی